Badalona, 11 y 21 de septiembre y 8 de octubre: Homenaje a Allende, Marta Harnecker y el Che.

Publicado:

Noticias populares

Casal de amistad con Cuba de Badalona.- Les diverses entitats que participen a les Comissions Che i Allende de Badalona han preparat els homenatges,  que com cada any a la nostra ciutat commemoren els aniversaris dels assassinats d’Allende i el Che i un acte que aquest any es dedica a la pensadora i autora marxista xilena Marta Harnecker que va morir el passat mes de juny.

El dia 11 de setembre es durà a terme l’ofrena floral a Allende a la plaça del seu nom al barri de la Salut-Llefià   a les 13 hores.

El dia 21 de setembre a partir de les 19:00 hores tindrà lloc l’homenatge a Marta Harnecker a l’Associació de Veïns i veïnes de La Pau a la Illa dels músics, amb un acte cultural on hi haurà empanades i vi xilens amb la cantant popular llatinoamericana Rosa Sànchez.

El dia 8 d’octubre a la Plaça del Che, davant el mercat de La Salut a les 19:00 hores es commemorà el 52 aniversari de l’assassinat del guerriller argenti-cubà Ernesto Che Guevara.

Més de trenta entitats badalonines participen i donen suport als tres actes, entre elles hi ha entitats de solidaritat, associacions de veïns, culturals, sindicals i partits polítics.

Badalona, setembre 2019

Fuente: insurgente

DEJA UN COMENTARIO (si eres fascista, oportunista, revisionista, liberal, maleducado, trol o extraterrestre, no pierdas tiempo; tu mensaje no se publicará)

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

Últimas noticias

Campaña de la CIA contra el gobierno chino en las redes sociales

La CIA organizó una campaña secreta para minar la confianza de la población china en su gobierno, dice la agencia Reuters (*). Durante la operación, iniciada en 2019, en tiempos de Trump, la CIA creó cuentas falsas en las redes sociales chinas, difundiendo rumores y críticas contra el gobierno de Pekín. Los objetivos de la operación trascendieron las fronteras de China, buscando también sembrar dudas entre los propios dirigentes chinos. La maniobra quería obligar a asignar recursos considerables para rastrear las infiltraciones en el ciberespacio y debilitar el control que ejerce la inteligencia china sobre las redes sociales. Además de socavar la confianza de los ciudadanos y funcionarios chinos, la CIA apuntó a otras regiones del mundo, como el Sudeste Asiático, África y el Pacífico Sur, con el objetivo de remodelar la opinión sobre China a escala mundial por medio de las redes sociales...

Le puede interesar: